معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان گفت: آقای نیکبخت همواره موفقیت‌های استان همدان را نتیجه اقدام و همکاری همه مدیران و همراهی مردم با فرهنگ استان همدان اعلام می‌کنند. اکنون فضای امن و مناسبی برای توسعه در استان همدان وجود دارد و تکلیف ما بیشتر شده تا این فضا را حفظ و به اهداف توسعه دست یابیم.
کد خبر: ۶۸۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 22 November 2018
رضا قیاسی  گفت: وزیر کشور با انتخاب «شاهرخی به سمت استاندا‌ر» آرامش را به استان همدان هدیه داد.

به گزارش تسنیم،قیاسی در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار که با حضور امام جمعه همدان، مدیران کل، معاون وزیر کشور و ... برگزار شد اظهار داشت: خانواده نیکبخت استاندار سابق همدان نقش برجسته‌ای در موفقیت همسر بر عهده داشته و از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: بدون هیچ حاشیه‌ای همه به توسعه استان فکر می‌کردند و از سویی با انتخاب شاهرخی به عنوان استاندار، وزیر کشور آرامش را به استان داد و این اتفاق با همراهی و همگامی همگان رخ داد و در همدان اینگونه نبود که گروهی یا شخصی تلاش کند تا شخص دیگری استاندار شود.

قیاسی با تاکید بر اینکه نیکبخت نقش اساسی در توسعه استان داشت عنوان کرد: نیکبخت استاندار همدان همراه و همگام با استان همکاری می‌کردند و قول داده‌اند تا با استان همراهی داشته باشند و این روند همکاری ادامه دار باشد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استان همدان تصریح کرد: در زمان استانداری آقای خرم الگو‌ها به مدیران اعطا شد و چشم انداز مشخص شد و از آن پس در استان با برنامه حرکت شد که آقای نیکبخت به بهترین شکل برنامه را اجرایی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار