نمایش‌های دومین روز جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان اعلام شد.
کد خبر: ۶۸۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 22 November 2018
همزمان با دومین روز از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۱ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایش «غول‌بابا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محبوبه پاداش از مشهد در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجتمع بوعلی‌سینا اجرا می‌شود.

نمایش «می‌خوام سبز باشم» در بخش مسابقه تئاتر خردسال نوشته میلاد احمدلو از پردیس تهران دیگر نمایشی است که در پلاتو استاد عبادی در دو سانس ۱۰ و ۱۱ بر روی صحنه می‌رود.

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز هم در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان نمایش «داستان یک مرد و سایه او» از ایتالیا در بخش تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر بین‌الملل است که جوزپه سمرارو نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد.

تالار فجر همدان واقع در میدان آرامگاه بوعلی نیز فردا در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان نمایش «مخ پریشون‌های شلم» به کارگردانی مریم آشوری در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران است.

سالن کانون مهدیه همدان میزبان نمایش میهمان جشنواره «سفر فوق العاده» در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ به نویسندگی و کارگردانی دیمیتری نوموکنوو از آلمان است.

سانس ۱۰ و ۱۱ سالن نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نمایش «خرگوشک و رودخانه» به نویسندگی سیدحسین فدایی و کارگردانی زهرا طباطبایی و مرضیه اشرفیان از اصفهان در بخش مسابقه تئاتر خردسال اختصاص دارد.

کانون پرورش فکری همدان نیز در سانس ۱۰ و ۱۱ میزبان نمایش «کبوتر ناز» علیرضا افشاری از کبودراهنگ است که در بخش دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

سینما فلسطین همدان نیز در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان نمایش «اوپس» به نویسندگی و کارگردانی یوردی وایدال از بلژیک است که در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر بین الملل اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی هم نمایش «یه خال سر بنشینیم»، «گوجی ووجی» و «دوباره» به ترتیب از رودسر و همدان در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار