کارگردان و طراح نمایش خیابانی «دوباره» با بیان اینکه در این نمایش سعی شد تا سختی‌های کودکان زلزله زده کرمانشاه به تصویر کشیده شود، اظهار کرد: برای نوشتن نمایشنامه به سرپل ذهاب رفتیم و با تمام وجود نیاز‌ها و درد و دل‌های کودکان زلزله را شنیدیم.
کد خبر: ۶۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 22 November 2018
نمایش «دوباره» درباره مادران و کودکان زلزله‌زده کرمانشاه است، کودکانی که پیش از وقوع زلزله یکسری آرزو دارند و بعد از وقوع آن آرزوهایشان کاملاً تغییر می‌کند چرا که دیگر چیزی در زندگی ندارند و آرزوهایشان بسیار ساده‌تر از قبل شده است. 

به گزارش ایسنا، نمایش «دوباره» که در بخش خیابانی این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود، نمایشی مشارکتی است که طی آن بازیگران کودک از تماشاگران کمک می‌گیرند تا در ساختن یک بنای جدید کمک کنند و با این کار، به کودکان زلزله‌زده امید ببخشند.

این نمایش بدون دیالوگ و با بهره‌گیری از موسیقی زنده و ترکیبی از حرکت و پرفورمنس اجرا می‌شود.

مرجان مهرمنش با بیان اینکه حجم زیادی از حرف‌ها و اقدامات بسیاری از سلبیریتی‌ها در مورد زلزله کرمانشاه در حد شعار باقی ماند، افزود: مردم زلزله زده باید با کمک و همدلی هم شهر خود را دوباره از نو بسازند.

وی بیان کرد: در این نمایش بعد از عزاداری و بی نتیجه ماندن شعار‌های رسانه ای، کودکان امید رابه مردم برمی گردانند و شهر دوباره ساخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار