سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه رویداد گردشگری ۲۰۱۸ گفت: سازمان حمل و نقل به همراه معاونت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی هر کدام به صورت مجزا در زمینه برگزاری رویداد‌های گردشگری ۲۰۱۸ فعالیت داشتند.
کد خبر: ۶۸۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 20 November 2018

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه رویداد گردشگری ۲۰۱۸ گفت: سازمان حمل و نقل به همراه معاونت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی هر کدام به صورت مجزا در زمینه برگزاری رویداد‌های گردشگری ۲۰۱۸ فعالیت داشتند.

به گزارش تابناک همدان، سید محمد پوروخشوری با تشریح اقدامات انجام شده دراین زمینه افزود: تاکنون ۲۱۰ میلیون تومان در زمینه تبلیغات رویداد همدان ۲۰۱۸ هزینه شده و خوشبختانه با تمام توان خود توانسته ایم سهمی در تبلیغات این رویداد عظیم داشته باشیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل، تصریح کرد: علاوه بر اینکه ۲ دستگاه اتوبوس روباز که کامل در اختیار رویداد ۲۰۱۸ قرار دادیم و ۶ دستگاه اتوبوس نیز در خطوط brt شهر تهران تبلیغات به صورت کاورانجام شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان خاطر نشان ساخت: ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز در سطح شهر همدان برای تبلیغات رویداد ۲۰۱۸ در نظر گرفته شد که از این تعداد ۵ دستگاه به صورت کاور کامل و ۷ دستگاه نیز به صورت معرفی المان‌ها مورد استفاده قرار گرفت و همچنین نصب لوگو‌های دوزبانه رویداد ۲۰۱۸ بر روی اتوبوس‌ها از دیگر اقدامات است.

پوروخشوری افزود: در معاونت تاکسیرانی نیز علاوه برچاپ لوگوی ۲۰۱۸ در نرخ نامه تاکسی ها، نصب تابلو‌های سقفی با معرفی کلان شهر همدان، پرچم‌هایی نیز با لوگوی همدان ۲۰۱۸ در بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

وی در پایان یاد آور شد: چندین کلاس آموزشی برای تاکسیران‌ها و تاکسی گردشی‌ها برگزار و مباحث گردشگری آموزش داده شد.
 
آموزش رانندگان تاکسی در حوزه گردشگری/ سهم سازمان حل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان در رویدادهمدان ۲۰۱۸
 
آموزش رانندگان تاکسی در حوزه گردشگری/ سهم سازمان حل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان در رویدادهمدان ۲۰۱۸
آموزش رانندگان تاکسی در حوزه گردشگری/ سهم سازمان حل و نقل، بار و مسافر شهرداری همدان در رویدادهمدان ۲۰۱۸
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار