رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه خدمات دندانپزشکی گران‌ترین و پرهزینه‌ترین خدمات درمانی محسوب می‌شود و دسترسی مردم و به‌ویژه اقشار کم‌درآمد و محروم به آن کمتر است، گفت: در این طرح که تاکنون در ۳ روستای «میان گران»، «سردوران»، و «تازناب» انجام‌شده خدمات دندان‌پزشکی به‌صورت کاملاً رایگان ارائه‌شده است.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 19 November 2018
مومنعلی دارابی از اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۷ هزار دانش‌آموز زیر ۱۲ سال نهاوند خبر داد.

به گزارش مهر، دارابی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات دندانپزشکی؛ کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان به روستای محروم «سردوران» اعزام شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اعزام این کلینیک سیار به روستا‌های «دره ابراهیم» و «گردیان» طی فردا و پنجشنبه هفته جاری گفت: تاکنون این خدمات برای بیش از یک‌صد دانش‌آموز زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده مناطق محروم، صعب‌العبور و عشایری بدون اخذ هیچ‌گونه وجهی انجام‌شده است.

وی در ادامه به ارائه خدمات فلورایدتراپی در مدارس شهر و روستا برای دانش آموزان زیر ۱۲ سال اشاره کرد و گفت: این طرح طی چند سال گذشته با همکاری آموزش‌وپرورش هر شش ماه یک‌بار و طی دو نوبت اجرا می‌شود.

دارابی با اشاره به اینکه حدود ۱۷ هزار دانش آموزان از این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مندمی شوند، گفت: هزینه آزاد این خدمت برای هر مرحله بیش از ۱۰۰ هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار