ماموران انتظامی استان فارس ظرف 48 ساعت گذشته، 139 کیلو و 20 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و هرویین در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 18 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان آباده اعلام کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و استان اصفهان، ماموران از تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ طهماسب سمایی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور آباده - اصفهان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، وسیله نقلیه یاد شده متوقف و در بازرسی از آن، 98 کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه پژو 405 نیز که با 2 سرنشین، خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد توقیف شد و متهمان تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان جهرم آمده است: ماموران کلانتری 11 جمهوری جهرم، مطلع شدند فردی ناشناس اقدام به جاسازی مقادیری مواد مخدر در درون یک انبار واقع در پایانه مسافر بری کرده است.
سرهنگ افشین حیدری افزود: متعاقب آن ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از مکان مورد نظر، 21 کیلو و 520 گرم حشیش که در درون کارتن های زغال جاسازی شده بود، کشف کردند.
وی بیان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم این پرونده ادامه دارد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز هم بیان کرد: در چارچوب اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جا به جایی مقداری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شدند، کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی نی ریز اضافه کرد: در بازرسی از این وسیله نقلیه، 19 کیلو و 800 گرم هرویین که در لاستیک زاپاس خودرو جاسازی شده بود کشف شد، 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.
شهرستان نی ریز در 192کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار