نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک؛
تابناک مرکزی: سعید نادری نائب رئیس شورای شهر اراک گفت: پایبندی نیروگاه شازند به استفاده از سوخت طبیعی گاز که از مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی است ضروری است.
کد خبر: ۶۸۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 18 November 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سعید نادری نائب رئیس شورای شهر اراک در جلسه شورای شهر اراک گفت: پایبندی نیروگاه شازند به استفاده از سوخت طبیعی گاز که از مصوبات سفر هیات دولت به استان مرکزی است ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به سرد شدن هوا، استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه شازند نقش موثری در افزایش آلایندگی های شهر اراک دارد.

وی افزود: نیروگاه شازند در چند روز گذشته اقدام به استفاده از سوخت مازوت کرد که این مهم باید با جدیت از سوی مسئولان زیست محیطی پیگیری شود.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: طرح جامع کاهش آلودگی هوای این شهر از بیش از 10 سال گذشته در ارا‌ک مصوب شده و تاکنون اقدام هایی نیز برای کاهش آلاینده های هوا صورت گرفته اما اگر نیروگاه شازند به تعهد خود عمل نکند دوباره بسیاری از آلاینده ها به اراک بازمی گردد.

وی گفت: تعدادی از طرح هایی که در هفته گذشته در شهر ارا‌ک افتتاح شد تکمیل نبودند و بهره برداری از آنها جای نقد دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اضافه کرد: پارک بانوان هنوز تا تکمیل نهایی فاصله دارد و تقاطع غیرهمسطح علم الهدی با مشکلات زیادی همراه است سوله های ورزشی هنوز تکمیل نشده و هتل اطلس نیز قابلیت بهره برداری نداشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار