رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه ۱۲ هزار تن نمک خریداری‌شده که در حال حمل به راهدارخانه‌ها هستیم، گفت: ۵۰ هزار تن ماسه نیز تهیه شده که ۸۰ درصد از آن حمل شده و ۲۰ درصد باقی‌مانده نیز حمل می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 18 November 2018
مسعود رستمی با بیان اینکه امسال ۳۴ راهدارخانه در سطح استان فعال است گفت: در این راهدارخانه‌ها ۵۱۶ نفر نیروی انسانی و ۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین مستقر است.

به گزارش تسنیم، رستمی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی برای فصل زمستان کار‌های لازم از ۳ ماه قبل در حال انجام است، اظهار داشت: بازسازی و تعمیر ماشین‌آلات راه داری انجام شده و لوازم و تجهیزات موردنیاز نیز تهیه‌شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۴ راهدارخانه در سطح استان فعال است، افزود: در این راهدارخانه‌ها ۵۱۶ نفر نیروی انسانی و ۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین مستقر است.

 رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری از دوشنبه هفته گذشته در محور‌ها مستقر بودند، تصریح کرد: اولین بارش برف در راهدارخانه گرمک بود که اکیپ‌های مستقر فعال بودند.

رستمی ابراز کرد: در چند روز گذشته از دیگر فعالیت گشت‌های مستقر راهداری، برف‌روبی روستای چشمه‌علی محمد مسیر ملایر به اراک بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار