فرماندار اسدآباد اشتغال در بخش دولتی عملا تعطیل بوده و باید تلاش کنیم با کمک تسهیلات اشتغال زایی که به شهرستان اختصاص می‌یابد کارآفرینان در بخش خصوصی نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام کنند.
کد خبر: ۶۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 17 November 2018
کریم حمیدوند گفت: با توجه به تولید مبل و منبت و رنگ آمیزی سفال در اسدآباد این شهرستان استعداد مبدل شدن به یکی از قطب‌های تولید در این محصولات را دارد که باید برای موفقیت در این امر با همت و کمک یکدیگر نسبت به خوشه‌ای شدن این اشتغال‌ها در شهرستان

به گزارش تسنیم، حمیدوند در نشست با جوانان اسدآبادی میزان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری سال گذشته این شهرستان را ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برشمرد و افزود:سال گذشته از این تسهیلات استقبال چندانی نشد، اما با وجود این امر نسبت به جذب کل این تسهیلات در شهرستان اقدام کردیم.

حمیدوند با اشاره به اینکه سال آینده نیز تسهیلاتی در این رابطه وجود دارد که اولویت با جوانان خواهد بودتصریح کرد:باید در پرداخت تسهیلات نسبت به هدفمندی پرداخت این تسهیلات با توجه به نیاز‌ها، محصولات تولیدی و پتانسیل‌های معدنی و ... شهرستان در راستای ایجاد اشتغال توجه ویژه‌ای شود.

فرماندار اسدآباد افزود: ایجاد تعاونی‌های تولید توسط جوانان اسدآبادی با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی یکی از موارد اشتغال‌های هدفمند و قابل رشد و توسعه در شهرستان می‌تواند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به کنار گذر اسدآباد عنوان کرد:ضمن آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی با توجه به تردد بسیاری از خودرو‌های سبک و سنگین از اسدآباد به دلیل قرار گرفتن اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا و استان‌های غرب کشور، هر ساله ۳ چهارم درآمد شهرداری صرف هزینه برای نگهداری و ترمیم خیابان ۲۲ بهمن می‌شود که افتتاح کنار گذر به عنوان یکی از پروژه‌های ملی از این معضلات و هزینه‌ها کاسته و سبب می‌شود این هزینه را شهرداری در عمران و آبادانی حوزه‌های دیگر سطح شهر صرف کند.

حمیدوند با اشاره به معرفی سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار جدید استان همدان، تصریح کرد: سید سعید شاهرخی یکی از جمله استانداران باتجربه و جوان و با هدف و انگیزه بالا بوده که دارای رویکرد توجه به بانوان و قشر جوان جامعه است که امیدواریم با وجود وی بتوانیم هر چه بیشتر از فکر‌های جوان استفاده کرده و جوانان اتاق فکر ما مسئولین باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار