مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ از شناسایی ۸۵۷ انشعاب غیر مجاز درشهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: با انشعابات غیر مجاز برق شناسایی شده برخورد قانونی انجام و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۶۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 14 November 2018
مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ از شناسایی ۸۵۷ انشعاب غیر مجاز درشهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: با انشعابات غیر مجاز برق شناسایی شده برخورد قانونی انجام و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 
به گزارش تابناک همدان،از روابط عمومی مدیریت توزیع برق شهرستان کبودراهنگ، علی هایل همدانی با اشاره به اینکه کبودراهنگ از لحاظ وسعت بزرگترین شهرستان استان است، اظهارکرد:این شهرستان بیشترین طول خطوط فشار متوسط را در بخش روستایی و بیشترین پراکندگی خدمات مشترکین را در سطح استان دارد و شهرستان کبودراهنگ در مجموع دارای ۴۲ هزار و ۳۱۷ مشترک است که از این تعداد ۳۶ هزار و ۱۹۰ مشترک خانگی و مابقی، عمومی، صنعتی، کشاورزی وسایر مصارف می‌باشد.

هایل همدانی با بیان اینکه روشنایی پارک ها، میادین و باغ بهشت بر عهده شهرداری و اماکن عمومی بر عهده اداره برق است، افزود: تعداد چراغ‌های روشنایی معابر عمومی در سطح شهرستان کبودراهنگ ۲۷ هزار و ۲۳۷ دستگاه چراغ با متوسط توان ۶۵ وات است.

وی اظهار داشت: در هفت ماه گذشته سال جاری عملیات تبدیل ۵ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات، سرقت و تامین برق پایدار و مطمئن درسطح شهرستان کبودراهنگ انجام شده است.

هایل همدانی گفت: امسال به منظور تامین برق متقاضیان جدید و کاهش افت ولتاژدر روستا‌های بابان و شاوه دو دستگاه پست هوایی نصب شده است.

وی خاطر نشان کرد:کار‌های بسیار خوبی در جهت جلوگیری از افزایش مصرف در ساعات پیک در شهرستان انجام شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ افزود:واحد مدیریت مصرف برق کبودراهنگ با تهیه و توزیع بروشور‌های مدیریت مصرف و همکاری با مشترکین صنعتی، کشاورزی واداری اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مشترکین این شهرستان بدهی برق مصرفی بالغ بر ۱۱ میلیارد ۸۹۸ میلیون تومان دارند، از مردم خواست با پرداخت به موقع بدهی برق مصرفی خود این مدیریت را در ارائه خدمات مطلوب یاری خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار