مدیر هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجموعه آثار منتخب بین‌المللی «کاریکاتور ترامپیسم» از ۱۹ تا ۲۴ آبان در نگارخانه نگاه نو آرامگاه بوعلی‌سینای همدان، افزود: این نمایشگاه با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، شهرداری و همکاری انجمن تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان همدان برگزار شده است. 
کد خبر: ۶۷۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 16 November 2018
امین لطفی گفت: متأسفانه چهار کاریکاتوریست سرشناس همدانی که آثار آن‌ها در مجلات بین‌المللی و ملی به چاپ رسیده و در جشنواره‌های خارجی درخشیدند، در همدان گمنام هستند. 

به گزارش ایسنا، امین لطفی هدف از برگزاری نمایشگاه را نقش و تأثیر ترامپ بر کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اعلام کرد و یادآور شد: ۲۹ اثر هنرمندان کاریکاتوریست بین‌المللی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

لطفی با بیان اینکه شامگاه روز گذشته نشست تخصصی کاریکاتور با حضور علی پاک‌نهاد، اکبر تراب‌پور، محمود نظری و طاهر شعبانی از کاریکاتوریستان معروف همدانی برگزار شد، ادامه داد: متأسفانه چهار کاریکاتوریست سرشناس همدانی که آثار آن‌ها در مجلات بین‌المللی و ملی به چاپ رسیده و در جشنواره‌های خارجی درخشیدند، در همدان گمنام هستند. 

وی با بیان اینکه ۷۶ اثر و پوستر گرافیکی درباره حادثه تروریستی اهواز به علت نبود حامی برای چاپ به صورت دیجیتالی به نمایش درمی‌آید، گفت: از اداره ارشاد و حوزه هنری انتظار می‌رود در حمایت از نمایشگاه‌ها جدی‌تر ورود کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار