رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با تأکید بر توجه جدی مدیریت شهری برای تنظیم بازار همدان، گفت: باید سیاست‌هایی در راستای تأمین برخی کالا‌های اساسی تعاونی و میوه و تره‌بار و تزریق آن در بازار تدوین شود تا بخشی از مدیریت بازار را برای رفاه شهروندان در دست بگیریم.
کد خبر: ۶۷۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 14 November 2018
اکبر کاوسی‌امید گفت: حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری همدان زندگی روزمره آن‌ها را دچار مشکل کرده است.

به گزارش مهر، کاوسی‌امید در سخنان پیش از دستور صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه شهردار، مسئولان شهری و دولتی باید برای احصای مشکلات، در جمع مردم حضور داشته باشند، گفت: جزئی‌ترین خدمت‌رسانی‌ها نیز در شهر اثرگذار است.

کاوسی امید با تأکید بر اینکه سیاست‌های مدیریت شهری باید در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر باشد، بیان کرد: حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری همدان زندگی روزمره آن‌ها را دچار مشکل کرده که نیازمند پشتیبانی مدیران و مسئولان مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: باید در راستای حمایت از کارگران، شرایطی برای پیمانکاران تعریف شود تا پرداخت حقوق کارگران را به تأخیر نیندازند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان درخواست کرد: شناسایی بازارچه‌های محلی و تقویت روزبازار‌ها به عنوان دیگر سیاست‌های مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار