رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان با بیان اینکه رکود تا زمانی که قدرت خرید مردم با وضعیت قیمت‌ها تطابق پیدا کند، ادامه می‌یابد، افزود: به نظر می‌رسد حداقل دو سال رکود را پیش روی خود خواهیم داشت تا مردم بتوانند خود را با قیمت‌های جدید تطبیق دهند.
کد خبر: ۶۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 14 November 2018
امیر خانجانی گفت: پروانه ساخت واحد‌های نخستین مجتمع برندینگ لوازم‌خانگی غرب کشور صادر شد که به زودی ساخت‌وساز آن آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، خانجانی با بیان اینکه افزایش قیمت در لوازم‌خانگی با وجود رکود رخ می‌دهد، اظهار کرد: پس از هر دوره تورمی و هیجانی که در بازار ایجاد می‌شود یک دوره رکود ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با اشاره به اینکه بازار لوازم خانگی و مجتمع برندینگ یکی از اقداماتی است که می‌تواند از میزان رکود بکاهد، تصریح کرد: ۸۰ واحد در بزرگترین مرکز تجاری فروش لوازم‌خانگی غرب کشور در همدان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروانه‌های ساخت آماده شده است، تأکید کرد: در حال حاضر هزینه‌های ساخت‌وساز افزایش یافته است، اما هرچه به تعویق بیفتد هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

خانجانی با اشاره به اینکه اگر ساخت‌وساز انجام نشود، خلع ید صورت می‌گیرد، افزود: الزاماتی در قرارداد‌های مجتمع برندینگ لوازم‌خانگی غرب کشور وجود دارد که تنها ممکن است به دلایل شرایط اقتصادی بازه زمانی تعیین‌شده را تمدید کرد.

وی در پایان سخنانش گفت: تا پایان سال امیدواریم بخش از عملیات عمرانی این پروژه به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار