معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به جمعیت ۱۶ هزار نفری مدارس شبانه‌روزی استان، گفت: قریب به ۷ هزار دانش‌آموز در خوابگاه‌ها سکونت دارند که بیش از یک‌هزار دانش‌آموز مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم زیر پوشش طرح ارتقای سلامت نوجوانی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۷۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 14 November 2018
عبدالله جعفری از اجرای طرح ارتقای سلامت در مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این طرح در مدارس شبانه‌روزی منتخب متوسطه اول و دوم مناطق محروم استان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، جعفری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و با همکاری علوم پزشکی همدان، «طرح ارتقای سلامت نوجوانی» با هدف ارتقای آگاهی، نگرش و مهارت دانش‌آموزان در خصوص بلوغ در واحد‌های آموزشی و شبانه‌روزی اجرا می‌شود، اظهار کرد: مجری این طرح شهرستان‌های اسدآباد و کبودراهنگ و مناطق خزل، جوکار و گل‌تپه هستند.

وی افزود: برای اجرای این طرح بار‌ها جلسه آموزشی با موضوعات مختلف همچون تغذیه‌ای، بلوغ، باروری، پیشگیری از بیماری‌های خاص و سلامت جسمی و روانی برای همکاران، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در طول سال تحصیلی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه یک‌هزار بسته بهداشتی (شامل حوله، خمیردندان، مسواک، نخ‌دندان، ناخن‌گیر، صابون و شانه) در مدارس مجری طرح توزیع خواهد شد، عنوان کرد: باید برای اجرای درست عدالت آموزشی همه تلاش کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار