مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: فرآورده نفتگاز با استاندارد جهانی (یورو ۴) در بخش حمل و نقل توسط ۹ جایگاه عرضه سوخت از اوایل مهرماه جاری در حال عرضه است.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 12 November 2018

از اوایل مهرماه سال ۹۷، نفتگاز با کیفیت یورو ۴ در جایگاه‌های استان همدان توزیع شده و ادامه دارد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، مدیر منطقه گفت: در فاز اول، فرآورده نفتگاز با استاندارد جهانی (یورو ۴) در بخش حمل و نقل توسط ۹ باب جایگاه عرضه سوخت از اوایل مهرماه جاری در حال عرضه است.

امین روستایی، افزود: در پی اتخاذ سیاست‌های راهبردی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بنا بر پیگیری‌های مستمر این منطقه، ۹ باب جایگاه سوخت‌رسانی مستقر در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، بهار و اسدآباد، عرضه نفتگاز (GAS OIL) با استاندارد‌های روز اروپا (۴ EURO) را عهده دارند.

روستایی با اشاره به رویداد همدان ۲۰۱۸ و انتخاب این استان به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی اظهار امیدواری کرد: با افزایش توان تولید فرآورده مورد اشاره در پالایشگاه‌ها و با پیگیری‌های مستمر بتوانیم گام‌های بعدی را با هدف کاهش آلودگی هوا محکم برداشته و امکان عرضه نفتگاز یورو ۴ را برای تمامی جایگاه‌های سوخت منطقه فراهم آوریم.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این سوخت از یک درصد وزنی یا بالای حداقل +۶۰۰۰ ppm به زیر ۶۰ PPm؛ افزایش راندمان سوخت در خودروها؛ جلوگیری از خوردگی و فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفتگاز سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل سنگین را از جمله مزایای مهم این فرآورده برشمرد. 

در ادامه بهزاد نصیری، رئیس تأمین و توزیع پخش منطقه همدان نیز اظهار داشت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی آفتاب و افلاک در مسیر اتوبان همدان ـ. ساوه آریان و ازندریان ملایر، سفینه غرب در خروجی جاده همدان ـ. بهار پاسارگاد اسدآباد در مسیر خروجی اسدآبادـ کرمانشاه و جایگاه‌های کیوان واقع در محور نهاوند ـ. بروجرد، دو راهی نورآباد، جهان نفت در خروجی همدان به ملایر و پایانه مسافربری همدان، مراکز تخصیص یافته به عرضه این فرآورده هستند.

گفتنی است روزانه بیش از ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ از مبداء پالایشگاه اراک و از طریق ناوگان حمل و نقل زمینی تأمین و به مصرف کنندگان این بخش درحال عرضه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار