مدیرعامل استراتژی‌های کملئون از کشور تایلند گفت: برندسازی در قالب شبکه‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و باعث ایجاد ایده برای مقاصد گردشگری می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 12 November 2018
جنس تراینهارت گفت: از تکنولوژی‌ها و فناوری برای تحول کشور‌های آسیایی می‌توان استفاده کرد تا کارآمدی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، تراینهارت در دومین پنل فناوری و گردشگری فرهنگی در چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته به اجلاس جهانی گردشگری در همدان، اظهار کرد: ما در تلاشیم که گردشگری را در دو بخش عمومی و خصوصی پیاده کنیم.

وی افزود: چند سالی است در بین ۶ کشور جنوب شرق آسیا همکاری گردشگری بیشتر شده و در واقع می‌توان گفت: یکی از مناطق نوظهور از جهت گردشگری هستند که افزون بر چندین میلیون نفر از آن‌ها بازدید می‌کنند.

مدیرعامل استراتژی‌های کملئون از کشور تایلند گفت: برندسازی در قالب شبکه‌های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و باعث ایجاد ایده برای مقاصد گردشگری می‌شود.

وی به ضرورت تبلیغات اشاره و عنوان کرد: تولید محتوا بسیار نقش آفرین است و باعث بهبود اعتماد مشتریان می‌شود.

تراینهارت خاطرنشان کرد: بیان خاطرات در قالب فیلم و عکس در شبکه‌های مجازی و اشتراک گذاری آن‌ها می‌تواند به عنوان ابزاری قوی در برندسازی محسوب شود.

وی افزود: پس از جذب گردشگران با تقویت کسب و کار‌های محلی، گامی در جهت توسعه گردشگری برداشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار