فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان را باید از جمله جرایمی دانست که همواره در طرح‌های انتظامی شهرستان بهار در کانون توجه کارکنان بوده گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و اقدامات پیش دستانه و اشراف اطلاعاتی در مبارزه با سارقان، یک نفر سارق اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی در این شهرستان را دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 12 November 2018
سرهنگ بزرگعلی نوری از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، نوری با بیان اینکه پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان را باید از جمله جرایمی دانست که همواره در طرح‌های انتظامی شهرستان بهار در کانون توجه کارکنان بوده گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و اقدامات پیش دستانه و اشراف اطلاعاتی در مبارزه با سارقان، یک نفر سارق اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی در این شهرستان را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و زمین‌های کشاورزی شهرستان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مردم باید با مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت، مغازه، اماکن خصوصی، احشام و محتویات خودرو و مجهز کردن اماکن و وسائل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نهایت همکاری را با پلیس داشته و در صورت برخورد با موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نزدیکترین یگان انتظامی را مطلع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار