مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با نصب و راه اندازی سامانه نوبت دهی در پایانه کالا، هیچگونه تخلفی انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۶۷۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 12 November 2018
مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از فعالیت ۴۸۰۰ شرکت حمل و نقل در کشور خبر داد.

به گزارش مهر، حسین متولی در مراسم افتتاحیه سامانه نوبت دهی مکانیزه در پایانه کالا همدان با اشاره به اینکه مسئولیت ۹۰ درصد حمل و نقل کشور به عهده سازمان راهداری است، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار ناوگان و ۴ هزار و ۸۰۰ شرکت حمل و نقل در کشور فعالیت دارند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی در پایانه کالا همدان افزود: این سامانه‌ها به شکل یکپارچه و به منظور شفاف سازی امور راه اندازی می‌شود.

متولی بابیان اینکه همدان سومین شهر کشور است که در آن این سامانه راه اندازی می‌شود، گفت: به همین منظور تفاهمنامه‌ای منعقد شده که در آن شرکت‌ها واگذاری باز از طریق این سامانه را پذیرفتند و مقرر شد هیچگونه باری خارج از این سامانه واگذار نشود و اقدامات از لحظه ورود و خروج بار از طریق این سامانه پیگیری شود.

حسین متولی عنوان کرد: سعی شده در آینده این سیستم را بر روی موبایل‌ها اجرایی کرده و خدمات را از طریق گوشی به اطلاع رانندگان برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز گفت: با نصب و راه اندازی سامانه نوبت دهی در پایانه کالا، هیچگونه تخلفی انجام نمی‌شود.

مصطفی پناهنده با تأکید بر اینکه پیگیری بحث مکانیزه کردن سیستم بار در پایانه‌ها در دستور کار این اداره است، اظهار داشت: با ایجاد این سیستم، ورود هر کامیون از لحظه آغاز اعلام شده و به ترتیب ورود، بار‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های رانندگان، وجود تبعیض در اعمال واگذاری بار‌ها بود که با وجود این سیستم هیچ تخلفی انجام نمی‌گیرد و هر گونه تخلفی نیز بلافاصله پیگیری خواهد شد.

پناهنده از جمله محاسن این طرح را توزیع عادلانه بار بین تمامی رانندگان عنوان و اضافه کرد: در این سیستم ورود و خروج کامیون و نحوه پذیرش بار رصد شده و درصد تخلف صفر می‌شود.

وی بابیان اینکه با ایجاد این سامانه روش سنتی و بومی گری نیز کاهش خواهد یافت و بار به شیوه مناسب به همه رانندگان تحویل داده خواهد شد، اظهار داشت: سعی بر این است این سامانه در سایر پایانه‌های استان نیز راه اندازی شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار