رییس اداره برق جوکار ملایر از احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در شهر ازندریان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 10 November 2018

رییس اداره برق جوکار ملایر از احداث شبکه فشار ضعیف هوایی در شهر ازندریان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، جابری رییس اداره برق شهر ازندریان اظهار داشت:با توجه به تقاضای زیاد در خصوص نصب تیر برق و کنتور در ازندریان، ۱۳۵ عدد پایه تیر برق ۹ متری نصب شده است.

 وی با اشاره به نصب ۴ کیلومتر کابل خودنگهدار در ازندریان عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر ازندریان ۴ عدد تیر برق ۱۲ متری و ۱ عدد تیر برق ۹ متری در خیابان الوند نصب شده است.

 جابری تصریح کرد: در طی چند روز آینده تیری‌های چوبی با همکاری شهرداری ازندریان از وسط خیابان الوند که سد معبر برای عبور و مرور بود، جابه جا خواهند شد.

احسان غفاری عضو شورای اسلامی شهر ازندریان ضمن قدردانی از مدیریت برق شهرستان ملایر و جوکار گفت: اقدامات خوبی در خصوص جابجایی تیر‌های برق، نصب تیر برق و کابل خودنگهدار برای رفاه شهروندان صورت گرفته که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت و وسعت شهر ازندریان در طی چند سال اخیر افزود: با توجه به افزایش و وسعت جمعیت به تبع آن نیز خدمات عمرانی نیز گسترش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تعاون و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی تمام تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهیم بست تا شهروندان در رفاه و آسایش بیشتر باشند.

غفاری در پایان از نصب لامپ جهت روشنایی معابر شهر خبر داد و بیان داشت: حدودا ۲۰۰ عدد لامپ توسط شهرداری خریداری شده است که می‌تواند تا حدودی مشکلات روشنایی معابر را بر طرف نماید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار