رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه به‌زودی تصمیم لازم برای جابجایی فروشندگان طیور اخذ می‌شود، افزود: این قشر از جامعه ساماندهی شده است، اما برای بخشی از مردم و وجهه شهر مشکل‌آفرین شده است.
کد خبر: ۶۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 10 November 2018

علی فتحی گفت: جابجایی بازار طیور زنده همدان بدون هماهنگی شورای اسلامی شهر انجام شده و نارضایتی برخی از کسبه را به دنبال داشته است.

به گزارش فارس، فتحی درباره جابجایی فروشندگان طیور زنده به خیابان فرات (پایانه قدیمی) اظهار کرد: جابجایی این فروشندگان به خیابان فرات نارضایتی کسبه به دلیل بوی نامطبوع و وضعیت ذبح این مرغ‌ها را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه این جابجایی بدون هماهنگی با شورای شهر صورت گرفت، گفت: نباید برای حل یک معضل در یک نقطه شهر، یک مشکل در نقطه دیگر شهر ایجاد کنیم و شورا نیز از این جابجایی رضایت ندارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه بخشی از این منطقه مسکونی است، اظهار کرد: افرادی که از خارج شهر می‌آیند از این منطقه عبور می‌کنند و در مجموع این وضعیت صورت خوشایندی برای شهر ندارد.

فتحی با اشاره به اینکه باید یک سایت جداگانه با در نظر گرفتن همه جوانب برای فروشندگان طیور زنده در نظر گرفته شود، تصریح کرد: ما حاضر نیستیم حتی یک نفر از شهرداری و شورا نارضایتی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار