رئیس اداره اوقاف شهرستان تویسرکان گفت: در هفته وقف شاهد تهیه و توزیع ۳۰۰ سبد مواد غذابی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از موقوفات خیرین در بین خانواده‌های نیازمند، زنان بی سرپرست و بدسرپرست و ایتام و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خواهیم بود.
کد خبر: ۶۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 10 November 2018
حمید رضا نوروزی گفت: امروز جامعه نیازمند وقف‌های جدید، و متناسب با شرایط خاص روز مانند کمک به بیماران نیازمند و سرپرستان خانوار و فعالیت‌های فرهنگ محور و اشتغالزایی است که باب‌های جدید در وقف است.

به گزارش ایسنا، نوروزی در آستانه هفته وقف اعلام کرد: از پشتوانه موقوفات سه صحن امامزاده بازسازی و افتتاح شده و عملیات اجرایی چند امامزاده دیگر در سطح شهرستان تویسرکان آغاز شده و بعضا به بهره برداری رسیده است.

نووزی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت زائرسرای بارگاه حبقوق نبی (ع) به زودی آغاز می‌شود که شامل ۲۸ مکان اقامتی برای زائران و گردشگران است همچنین دو مرحله از سه مرحله عملیات اجرایی بازسازی بارگاه امامزاده زید (ع) در منطقه شهرک زید به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

نوروزی اضافه کرد: در این هفته تصمیم داریم در قالب وقف کتاب غرفه‌های کتابخوانی همراه با برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح شهر و مساجد روستا‌ها برپا کرده و چندین مصحف شریف را به مراکزی متقاضی واگذار کنیم.

وی در پایان گفت: هدف این است که وقف را به نحو مطلوب در سطح شهرستان به انجام رسانده و از منابع موقوفه برای احیای بهتر فرهنگی و آموزشی و سامان دادن به خانواده‌های نیازمند و کمک‌های آموزشی و تحصیلی و درمانی استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار