سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ازدواج به جوانان سخت می‌گیرند، تصریح کرد: با حضور در بین زوج‌های جوان همدانی، گلایه‌هایی در خصوص مشکل ضامن برای دریافت وام ازدواج مطرح بود.
کد خبر: ۶۷۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 07 November 2018
محرم روزبه از امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان و افتتاح خانه جوانان اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش نافع، روزبه از امکان پرداخت وام ازدواج با یک ضامن در همدان خبر داد و اظهار کرد: امروزه یکی از مشکلات و موانع جوانان در مسیر ازدواج و به تأخیر افتادن این امر خیر، مشکل اقتصادی و دریافت وام ازدواج است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی امروز، جوانان برای امر ازدواج با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: به منظور رفع این موانع و مشکلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی مسئولان در این امر است.

وی با بیان اینکه در جلسات متعدد با حضور بانک‌ها بر تسریع پرداخت وام ازدواج به متقاضیان تأکید داشتیم، افزود: برخی از بانک‌ها به تعهدات خود در قبال پرداخت وام ازدواج عملکرد مثبتی داشتند که جا دارد از همکاری آن‌ها قدردانی کنیم.

روزبه با اشاره به ارائه وام ازدواج با معرفی دو ضامن، بیان کرد: جوانان متقاضی دریافت وام ازدواج در همدان می‌توانند با معرفی یک ضامن نسبت به اخذ این تسهیلات اقدام کنند.

وی در بخش دیگر سخنانش یادآور شد: جوانان استان همدان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه ورزش دارند که باید برای شناسایی و حمایت از این استعداد‌ها تلاش کرد.

سرپرست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد این معاونت اقدام به برنامه‌ریزی فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان کرده و این امر را ضروری می‌داند.

وی در پایان گفت: در آینده نزدیک خانه جوانان با مبلغ ۱۰ میلیون تومان در شهرستان اسدآباد افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار