فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: ۳۷۰ کشتی‌گیر نونهال از شهرستان‌های مختلف استان همدان در این دوره از مسابقات از صبح تا عصر روز جمعه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
کد خبر: ۶۷۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 07 November 2018
حبیب مومیوند گفت: تویسرکان جمعه هفته جاری میزبان مسابقات نخبگان نونهالان کشتی استان همدان در سالن دو هزار نفره الغدیر است.

به گزارش ایسنا،مومیونددر نشست هم‌اندیشی برای برگزاری مسابقات نخبگان نونهالان کشتی استان همدان، اظهار کرد:نفرات برتر و برگزیده این دوره از مسابقات به مسابقات نخبگان نونهالان کشتی کشور اعزام می‌شوند.

مومیوند با اشاره به اینکه تویسرکان از برگزاری و میزبانی از مسابقات معتبر ورزشی در سطح استان و کشور استقبال می‌کند، ادامه داد: شهرستان تویسرکان در سالجاری میزبان هشت دوره مسابقات استانی در رشته‌های متنوع و سه دوره مسابقات ملی شامل لیگ دسته سه فوتسال کشور، سپک تاکرا و کاراته بود.

وی گفت: شهرستان تویسرکان با برخورداری از اقلیم و طبیعت دلنشین و مناسب و ظرفیت خوب خوابگاهی از ظرفیت بالایی برای میزبانی از مسابقات متعدد و متنوع ورزشی و هدفمند بهره می‌برد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: میزبانی از مسابقات معتبر ورزشی در سطح استانی و ملی علاوه بر ایجاد فضای شور و نشاط عمومی در شهرستان موجب معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متعدد شهرستان تویسرکان به ویژه جاذبه‌های گردشگری و پویایی بیش از پیش بخش اقتصاد و گردش مالی بیشتر در شهرستان می‌شود.

وی یادآور شد: شهرستان تویسرکان ۱۵ آذرماه سالجاری نیز میزبان مسابقات گلبال کشوری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار