در چهارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گروه ب. عصر روز گذشته تیم پاس همدان در استادیوم شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم شهرداری فومن بود و موفق شد با ۲ گل میهمان خود را از پیش رو بردارد. 
کد خبر: ۶۷۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 06 November 2018
تیم پاس همدان با برتری مقابل شهرداری فومن نخستین پیروزی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم کسب کرد.

به گزارش تسنیم، در چهارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گروه ب. عصر روز گذشته تیم پاس همدان در استادیوم شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم شهرداری فومن بود و موفق شد با ۲ گل میهمان خود را از پیش رو بردارد. 

تیم پاس همدان که با کسب ۴ امتیاز از ۴ تساوی و ۲ باخت پیش از این دیدار در قعر جدول گروه ب. مسابقات قرار داشت در این بازی با ترکیب صادق نادر پور، مهدی نصیری، علی عزیزی، محمدرضا بازاج، مجید خمیسی، سیدجمال معصومی، آرمین طلایی منش، مرتضی حسین زاده، بهزاد سلطانی، حسین جودکی و عرفان فتاحی پا به میدان مسابقه گذاشت.

کادرفنی تیم شهرداری فومن هم تیم خود را با ترکیب حامد راست روان، حامد اسدپور، حسین میرزا حسین پور، مصطفی حبیبی، علی عادلی، محمد بختیاری، سجاد اخباری، شایان عاشورنژاد، سعید دلاور، میلاد حسن پور و حسین محبی روانه این پیکار کرد. 

شاگردان جمشیدیان که برای فرار از فشار نتایج ضعیف هفته‌های گذشته به دنبال کسب ۳ امتیاز از این دیدار بودند در مقابل تیم رده هشتمی شهرداری فومن بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۱۷ مسابقه روی دفع ناقص دروازبان شهرداری فومن توسط حسین جودکی گل نخست را وارد دروازه میهمان خود کردند. 

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم پاس همدان به پایان رسید. 

با شروع نیمه دوم باز این تیم میزبان بود که بر توپ میدان تسلط داشت و موفق شد در همان دقیقه ابتدایی نیمه دوم گل دوم را هم توسط مرتضی حسین‌زاده وارد دروازه تیم شهرداری فومن کند. 

 احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس در ادامه مسابقه به منظور حفظ نتیجه دست به تغییر در ترکیب تیم خود زد و جمال موسوی، عرفان فتاحی و حسین جودکی را به ترتیب با رسول رضایی، امیر علیدادی و محسن لطفی تعویض کرد. 

این تغییرات نتیجه داد و بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان جمشیدیان به پایان رسید تا تیم پاس همدان نخستین سه امتیاز فصل خود را در هفته هشتم مسابقات دشت کند. 

نماینده فوتبال همدان در گروه ب. مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب پیروزی در این دیدار خانگی ۷ امتیازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار