رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت نان لواش از ۱۷۵ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۶۷۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 07 November 2018
علیرضا شجاعی از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شجاعی با بیان اینکه همدان جزء استان‌های آرام کشور است، گفت: بازار به آرامش بازگشته و قیمت‌ها تثبیت شده است و کمبودی از نظر کالا‌ها نداریم.

شجاعی با تأکید بر اینکه تقاضا در بازار منطقی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مقداری احساس نگرانی می‌کنیم چرا که بازار به سمت رکود می‌رود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: تقاضای کاذب از بین رفته و به سطح عاقلانه و منطقی رفته که در چنین شرایطی خانواده‌ها به سمت عقلانیت اقتصادی می‌روند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت عرضه در بازار نرمال است، ادامه داد: فعلاً احساس خطر نمی‌کنیم و قول دادند تا ۱۸۰ روز دیگر سوئیفت باز باشد که این فرصتی برای مبادلات است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره احتکار‌های صورت گرفته در کشور، اضافه کرد: در جوی که به وجود آمد، استان همدان احتکار زیادی نداشت و فقط ۲۰۰ واحد زیرسوال رفت.

وی با بیان اینکه نرخ لبنیات و گوشت مشکل دارد، تصریح کرد: قیمت لبنیات به علت اینکه صنایع به قیمت پایه شیر معترض هستند کمی مشکل دارد و گوشت نیز دچار عارضه قاچاق دام شده است.

شجاعی با اشاره به اینکه قاچاق دام در بخش گوشت خود را نشان می‌دهد، یادآور شد: هفته گذشته ۱۲ نیسان ۲ طبقه دام به سمت کرمانشاه بارگیری شده بود چرا که الان ذاتاً قاچاق توجیه اقتصادی دارد.

وی در پایان درباره فروشگاه‌های زنجیره‌ای خاطرنشان کرد: با فروشگاه‌های زنجیره‌ای که قیمت درج شده با قیمت فاکتور متفاوت است، برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار