رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام عدم پذیرش استعفای خود از سوی وزیر بهداشت و صدور حکمی جدید به منظور تصدی پست ریاست دانشگاه تا پایان دولت دوازدهم اعلام کرد: بنده استعفا کرده و امیدوار بودم وزیر بهداشت آن را پذیرفته و فرد شایسته‌ای را برای پست ریاست دانشگاه انتخاب کند، اما مورد پذیرش واقع نشد.
کد خبر: ۶۷۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ 07 November 2018
وزیر بهداشت با استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان موافقت نکرد و ایشان دو سال دیگر در همدان ماندگار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار با بیان اینکه پیگیری‌ها برای قبول استعفای بنده نتیجه مثبت نداشت، افزود: وزیر بهداشت و استاندار خواستار ادامه کار بنده شدند چرا که احتمال دادند با رفتن من دانشگاه و خدمات آسیب ببیند.

موسوی‌بهار تصریح کرد: بنده هم با وجود دلخوری و مسائل و مشکلات به وجود آمده که بخشی هم مرتفع و تأمین شد، تکلیف را تمام شده دیدم و پذیرفتم در استان بمانم.

وی با اشاره به حکم صادر شده از وزیر بهداشت و اعلام رضایت ایشان از عملکرد دانشگاه، عنوان کرد: خوشبختانه همه نمایندگان و استاندار از وضعیت عملکرد دانشگاه راضی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره برنامه‌های خود برای دو سال آینده، با بیان اینکه دیدار‌های متعددی با مدیران و همکاران داشتیم و ضمن مرور برنامه‌ها و پیگیری شدید کار‌های در دست اجرا، قرار شد با جدیت و تلاش بیشتر کار کنیم، گفت: وزیر بهداشت به‌زودی برای کلنگ‌زنی بیمارستان جدید رزن به این شهرستان سفر می‌کند و از چند پروژه بهداشتی بازدید خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه کار‌های بزرگی در پیش‌رو هست و قرار است مرکز جامع سرطان با همکاری بنیاد فرشچیان اجرا شود، اظهار کرد: به‌زودی ۵ دستگاه سی‌تی‌اسکن خریداری شده وارد استان می‌شود تا مشکل بیمارستان‌ها در زمینه کمبود این دستگاه مرتفع شود به طوریکه این ۵ دستگاه در بیمارستان‌های سینا و بهشتی همدان، رزن، کبودراهنگ و نهاوند توزیع خواهد شد.

وی درباره کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی همدان نیز بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه دارای موانعی، چون زمین است به طوریکه زمین پروژه با توجه به قرار گرفتن در کنار فرودگاه تعیین تکلیف قطعی نشده چرا که هنوز با سازمان هواپیمایی به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان به توسعه بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر اشاره کرد و یادآور شد: توسعه اورژانس و بخش آنژیوگرافی و قلب این بیمارستان در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار