فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما تا دیروز حرکت عظیم حسینی در جهان را به خوبی درک نکرده بودیم اظهار کرد: حسین سفینه نجات است بی شک آمریکا و استکبار را نیز نجات خواهد داد در این میان رسالت پاسداران مجموعه سپاه، تلاش جهت آماده ساختن زمینه ظهور آن حضرت است که در این بین گام نخست خودسازی است.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 07 November 2018
سردار مظاهر مجیدی گفت: یکی دیگر از مأموریت‌های سپاه آمادگی این مجموعه جهت به دوش کشیدن رسالت امام حسین (ع) است؛ اکنون اربعین حسینی مهیاگر زمینه فرج امام زمان (عج) است امروز پاسداری که افتخار می‌کند لباس سبز پوشیده است باید آماده شود تا رسالت حسینی را به دوش کشد.

به گزارش ایکنا، سردار مجیدی در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید، ولی فقیه در سپاه استان اظهار کرد: مأموریت‌های سپاه تنها به عهده فرماندهی نیست.

وی افزود: امروز فرماندهی به تنهایی قادر نخواهد بود مأموریت‌های بزرگ سپاه را پیش ببرد اگر در سازمان سه حوزه نمایندگی؛ حفاظت و فرماندهی تعریف شده است برای آن است تا رسالت‌های سپاه به خوبی انجام شود.

مجیدی با بیان اینکه صرف انجام یک تکلیف سازمانی، نمی‌تواند مسئولیت را از دوش ما بردارد اضافه کرد: زمانی ما موفق خواهیم شد که ۳ حوزه فرماندهی؛ نمایندگی و حفاظت با هماهنگی و همکاری یکدیگر کار را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده سپاه استان ابراز کرد: خوشبختانه طی ۲ سال اخیر در سپاه استان برنامه‌های خوبی در جهت سلامت مأموریت و حفظ و صیانت از نیروی انسانی این مجموعه هدف گذاری و تعریف شده است.

مجیدی بیان کرد: افتخار سپاه انصار الحسین (ع) استان است که یکی از همراهان این مجموعه حجت‌الاسلام گنجعلی بود که مأموریت خود را به نحو احسن به پایان رساندند. 

وی گفت: مأنوس بودن با قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن از ویژگی‌های بارز آقای گنجعلی بود، ایشان علاوه بر آموزش قرآن و نهج‌البلاغه عامل به آیات و آموزه این ۲ کتاب ارزشمند نیز بودند.

مجیدی با بیان اینکه حجت‌الاسلام گنجعلی فردی موثر و دلگرم کننده برای همه پاسداران بود عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های سپاه استان حضور یگان رزم در منطقه طی ۲ سال گذشته و انجام فعالیت‌های برون مرزی در عراق و سوریه بود که حضور روحانیون سپاه و نیرو‌های معمم صالحین در خط مقدم به چشم می‌خورد.

مجیدی گفت: اگر ایشان در خط مقدم نبودند ما نمی‌توانستیم ماموریت خود را انجام دهیم مصداق عینی خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار در وجود حجت‌الاسلام گنجعلی بود لذا همواره یاری رسان سپاه استان در انجام رسالت‌های خود بوده است.

مجیدی بیان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های سپاه آمادگی این مجموعه جهت به دوش کشیدن رسالت امام حسین (ع) است؛ اکنون اربعین حسینی مهیاگر زمینه فرج امام زمان (عج) است امروز پاسداری که افتخار می‌کند لباس سبز پوشیده است باید آماده شود تا رسالت حسینی را به دوش کشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار