رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز دوازدهم آبان ماه شهروندان همدانی ۴۶۷ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 07 November 2018
محمدرضا بیاناتی بااشاره به برقراری ۴۶۷ تماس تلفنی طی روز گذشته با مرکز ۱۲۵ همدان گفت: ۷۵ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش مهر، بیاناتی گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۹۲ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۳۵۲ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق مخروبه در میدان قائم، حریق لاستیک در تپه حاج عنایت و حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت اتکا بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خضر، ۳ مورد نجات حیوانات در شیرسنگی، دره مراد بیگ و پارک مردم و رها سازی اندام بدن از داخل اجسام مختلف در بلوار کاشانی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار