رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های گردشگری همدان بسیار غنی و در دنیا منحصر به فرد است، افزود: این ظرفیت‌های منحصر به فرد می‌طلبد که با همدلی و دلسوزانه به سمت گردشگری گام‌های مثبتی برداریم.
کد خبر: ۶۷۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 07 November 2018
محمد فیضی گفت: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان فقط یکبار اتفاق می‌افتد و بایستی این اجلاس حوزه گردشگری ایران و همدان را متحول کند.

به گزارش تسنیم، فیضی در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری در مورد میزبانی همدان از چهلمین اجلاس اعضا وابسته سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: برگزاری اجلاس در همدان فقط یکبار اتفاق می‌افتد و باید این اجلاس ایران و شهر همدان را در حوزه گردشگری متحول کند.

فیضی با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی گردشگری یک کار و هدف ملی است که به میزبانی همدان انجام می‌شود، گفت: حال که همدان برای میزبانی از این اجلاس انتخاب شده است باید شهر همدان و علیصدر به جهانیان شناخته شود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدماتی گردشگری بیان کرد: مهم‌ترین درسی که علیصدر می‌دهد عشق است و زحمات شبانه روزی این مجموعه قابل تقدیر است.

به گزارش تسنیم، رویدادهمدان ۲۰۱۸ پس از اتمام میزبانی همدان از کنفرانس بین‌المللی "همدان ۲۰۱۸" که با محوریت پایتختی گردشگری آسیا در همدان رقم خورد با میزبانی همدان از اجلاس جهانی گردشگری تکامل می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار