رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به گرامیداشت هفته وقف در ۱۰ آخر ماه صفر اظهار کرد: برنامه‌های هفته وقف از ۱۵ آبان ماه شروع شده و تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 06 November 2018
پژمان جعفری از برگزاری مراسم حضرت رسول (ص) همزمان با ۲۸ صفر در بقاع شاخص شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، جعفری از برگزاری ۲۰ برنامه شاخص در هفته وقف خبر داد و افزود: دیدار کارکنان اوقاف با امام جمعه، سخنرانی رئیس اوقاف قبل از خطبه‌های نماز، برگزاری نمایشگاه با موضوع وقف در محوطه مسجد جامع همزمان با نماز جمعه و نواختن زنگ وقف در مدارس ملایر از جمله برنامه‌های هفته وقف خواهد بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری ایستگاه «همه واقف باشیم» همزمان با هفته وقف در بوستان چمران اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست با اصناف شهرستان، تجلیل از خادمان حوزه وقف و موکب اربعین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی از توزیع غذای گرم بین مناطق حاشیه‌ای ملایر و افراد نیازمند این مناطق خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار بسته غذای گرم در راستای نیت واقف همزمان با هفته وقف بین خانواده‌های نیازمند این مناطق توزیع می‌شود.

جعفری از توزیع ۵۰۰ بسته سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند ملایر در هفته وقف اشاره کرد و گفت: ارزش هر کدام از این بسته‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند برنج، روغن، قند، شکر و... ۲۵۰ هزار تومان است.

وی برگزاری محفل انس با قرآن، توزیع ۱۰ عدد ویلچر هر کدام با ارزش ۶۵۰ هزار تومان به معلولان نیازمند معرفی شده از بهزیستی و همایش یاوران وقف را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته وقف برشمرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر از غبارروبی بقاع متبرکه و بقعه شاخص امامزاده عبدالله (ع) همزمان با هفته وقف خبر داد و تصریح کرد: مراسم ۲۸ و ۲۹ صفر در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان، برگزاری خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و شاخص، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع وقف بین دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری زیارت حضرت رسول (ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در بقاع متبرکه و شاخص ملایر در ۲۸ صفر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مردم در امامزاده عبدالله (ع) ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده ابراهیم روستای طجرسامن و مسجد جامع ملایر برگزار خواهد شد.

جعفری جلسه با مدیران آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند با توزیع بسته‌های تحصیلی، افتتاح دو طرح شامل سالن غذاخوری در دبیرستان پسرانه سیفیه و یک کلاس درس در مدرسه ابتدایی سیفیه، اعزام تیم پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر با کمک‌های اوقاف در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته وقف دانست.

وی خاطرنشان کرد: در هفته وقف در راستای نیت واقف و کمک درمانی به بیماران نیازمند به ۵۰ بیمار صعب‌العلاج و سرطانی هرکدام مبلغ یک میلیون و جمعا ۵۰ میلیون تومان کمک‌های درمانی انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار