سرپرست معاونت سوادآموزی همدان از راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز با همکاری و مشارکت شهرداری، مرکز یادگیری محلی سوادآموزی ناحیه در فرهنگسرای مهر شهرک ولیعصر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 05 November 2018
یاسر نانکلی از راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان خبر داد و گفت: این دومین مرکز یادگیری محلی مشارکتی سوادآموزی در ناحیه یک همدان است.

به گزارش فارس، نانکلی با بیان اینکه این مرکز با در نظر گرفتن اهداف و برنامه‌های مشترک سازمان نهضت سوادآموزی و شهرداری با برنامه‌ریزی و توافق طرفین ایجاد شده است، افزود: در این مرکز سه کلاس تحکیم، چهار کلاس انتقال و ۶ کلاس سوادآموزی در نوبت صبح و بعدازظهر دایر شده است.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان همدان با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، اجتماعی و حقوق شهروندان و حرفه‌آموزی هم برای سوادآموزان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: هدف از یادگیری محلی آن است که علاوه بر آموزش سواد و تقویت سواد در دوره‌های تحکیم و انتقال یکسری مهارت‌های زندگی را به سوادآموزان آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در اسناد بالادستی برای یادگیری محلی توجه شده است، اظهار کرد: این مهم هم در کلام نورانی قرآن، امام راحل و مقام معظم رهبری و مصوبات سوادآموزی پشتیانی و مصوبات هیات دولت به آن توصیه شده است.

نانکلی با اشاره به اینکه یکی از این مراکز یادگیری محلی در ملایر فعال است و دو مرکز در همدان یکی در ناحیه یک و دیگری در ناحیه ۲ و یک مورد در زندان مرکزی همدان سال گذشته راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: یادگیری محلی با هدف باسواد کردن افراد در بخش‌های مختلف اجتماعی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار