مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان به‌کارگیری رانندگان و راهداران فصلی تأکید و تصریح کرد: استفاده از راهدارخانه‌ها در فصل زمستان امری مهم است و این امر ضرورت تجهیز و آماده‌باش راهدارخانه‌ها را ایجاب می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 05 November 2018
مصطفی پناهنده با تأکید بر آماده‌سازی عوامل راهداری زمستانی استان گفت: استان همدان آماده اجرای طرح زمستانی است.

به گزارش ایسنا، پناهنده از آمادگی ادارات شهرستان‌های تابعه این اداره‌کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی سالجاری خبر داد و افزود: نخستین بحث در راهداری زمستانی دارا بودن ماشین‌آلات به‌روز و کارآمد است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مقرر شده است وضعیت ماشین‌آلات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به اداره‌کل اعلام شود تا با توجه به شرایط جوی هر چه زودتر نواقص رفع شود.

پناهنده اظهار کرد: پیش از این نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سالجاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات راهداری این اداره‌کل در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: تعمیر و تجهیز این ماشین‌آلات و آماده به‌کار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد محور‌های مواصلاتی استان اقدام کنند.

این مسئول در ادامه از رؤسای شهرستان‌ها خواست طبق سال‌های گذشته نسبت به آماده‌سازی عوامل راهداری زمستانی اقدام کنند و خاطرنشان کرد: هر رئیس شهرستان موظف به رصد امور راهداری حوزه تحت مدیریت خود بوده و باید نسبت به تعمیم موارد ایمنی و تأمین شن و نمک مورد نیاز اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار