شهردار همدان با بیان اینکه موضوع خرید شهربازی رنگین‌کمان فقط به عنوان یک پیشنهاد مطرح شده و فعلا قصد خرید آن را نداریم، اظهار کرد: مدیریت شهربازی رنگین‌کمان به علت بدهی به بانک و با توجه به اینکه این ملک وثیقه بانک است و شهرداری ضامن آن شده درخواست تعیین تکلیف داشته که یا شهربازی را تعطیل کنیم و یا شهرداری برای آن چاره‌ای بیندیشد.
کد خبر: ۶۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 05 November 2018
عباس صوفی گفت: فرآیند بررسی پرونده تخلف کارکنان شهرداری رو به اتمام است.

به گزارش ایسنا، صوفی در صحن علنی شورای شهر همدان، عنوان کرد: بین ۳۵۰۰ نیروی شهرداری تنها ۱۰ نفر مورد سوال واقع شده‌اند که خوشبختانه این عدد بسیار کم است و البته بار‌ها بیان کردم هر کجا فرآیند مالی وجود دارد امکان تخلف نیز هست پس باید به سمت سالم‌سازی ادارات حرکت کنیم.

صوفی با بیان اینکه این مسأله در حال حاضر در دست بررسی است و ابتدا باید بدهکاری شهربازی مورد بررسی قرار گیرد، افزود: شهربازی یکی از مسائل مورد نیاز شهروندان است و شهرداری وظیفه دارد برای این فرآیند پیشنهادی دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: شهرداری همدان به عنوان نخستین شهرداری در جهان به عضویت مجمع جهانی گردشگری درآمده که در این مجمع تمام سازمان‌های گردشگری عضو هستند.

شهردار همدان ادامه داد: همچنین مؤسسه فرهنگی «اکو» سازمان ملل پیشنهاد همدان را نسبت به ایجاد کرسی ویژه شهر جهانی ابن‌سینا در این مؤسسه را قبول کرده و این افتخار بزرگی برای شهر همدان است.

وی همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه در مجمع شهرداران آسیا، شهرداران راه ابریشم، اکو و شهر جهانی گردشگری عضویت پیدا کردیم در پی تأسیس مرکز توسعه همکاری‌های بین‌الملل برای برقراری ارتباطات بین‌المللی هستیم.

صوفی با تأکید بر اینکه برای احداث ساختمان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان مکاتبات مورد نیاز آغاز شده است، بیان کرد: به‌زودی قرار است از ورزشکاران المپیک، پارالمپیک، داوران و مربیان مقام‌آور تجلیل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار