مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اینکه پیام اقتدار ایران، محاسبات دشمنان را درهم می‌شکند، گفت: آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و اصلی‌ترین دشمن خود و جامعه بشری می‌دانیم.
کد خبر: ۶۷۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 05 November 2018
هادی سلگی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان ملایر با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان، نقشه‌های دشمن را بر آب کردند.

به گزارش ایسنا، سلگی ۱۳ آبان را روز تجلی هر چه بیشتر غیرت انقلابی برشمرد و اظهار کرد: امسال در پاسخ به سخنان سخیف و اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا، با شعار مرگ بر آمریکا حقانیت مردم ایران اسلامی را فریاد زدیم.

وی با تشکر از حضور حماسه‌ساز فرهنگیان و دانش‌آموزان در یوم‌الله ۱۳ آبان، یادآور شد: اتحاد، برادری و حضور در صحنه‌های انقلاب جلو زیاده‌خواهی دشمنان این ملت را می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه در چنین روزی حماسه شکوهمند و کوبنده دانش‌آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت، ادامه داد: اکنون در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در پاسخ به سخنان سخیف و اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا، شعار کوبنده و ضداستکباری «مرگ بر آمریکا» توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان ملایر طنین‌انداز شد.

وی با بیان اینکه این کشور با دستان توانا، ذهن خلاق و فکور دانش‌آموزان مدیریت می‌شود، اظهارکرد: اهالی آموزش و پرورش باید با آگاهی و عقلانیت، روحیه آزادگی، ایثار و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار