هر دوسال یکبار در معاونت تاکسیرانی همدان انتخاباتی طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود که امسال نیز همانند سالهای گذشته این انتخابات با حضور حداکثری رانندگان تاکسی در همدان برگزار شد .
کد خبر: ۶۷۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 03 November 2018
هر دوسال یکبار در معاونت تاکسیرانی همدان انتخاباتی طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود که امسال نیز همانند سالهای گذشته این انتخابات با حضور حداکثری رانندگان تاکسی در همدان برگزار شد .

به گزارش تابناک همدان، معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: امسال خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد از رانندگان در انتخابات و تعیین نمایندگان خطوط شرکت داشتند و طی ۶۰ ساعت و ۴۳ جلسه، نمایندگان و روسای خطوط مختلف تاکسیرانی انتخاب و معرفی شد.

مهندس میلاد کریمی مهمترین هدف از برگزاری این انتخابات را مشارکت تاکسیرانان در روند ارتباط مستمر با سازمان و تعیین معتمدین جهت پیگیری حق و حقوق رانندگان تاکسی دانست و افزود: نمایندگان ۵۸ خط در سطح شهر تعیین و با رای حداکثری نمایندگان انتخاب و معرفی شدند که ۹ نفر ازنمایندگان جدید و مابقی مسئول خط‌های سال‌های قبل بودند.

وی با اشاره به اینکه فردی که قرار است نماینده تاکسیرانان شود باید از آخرین شرایط و فضای پیرامونی این شغل مطلع باشد، خاطر نشان ساخت: افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند باید از شرایط و ضوابط سازمان مطلع و اگاه باشند.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر ۳ هزار و ۴۵۰ تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند، افزود: حضور ۸۵ درصدی رانندگان در انتخابات نشان از حضور فعال جامعه تاکسیرانی دارد.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به خطو ط پر تردد شهر گفت: خیابان شهدا به میدان امام حسن (ع)، پایانه مهستان به غنی زادگان، خیابان باباطاهر به جانبازان و خیابان تختی به میدان سفیر امید و همچنین مسیر منتهی به اعتمادیه و خیابان شهدا به میدان سپاه و خیابان باباطاهر به میدان آزادگان و میدان مدرس از پر تردد‌ترین و بیشترین شرکت کنندگان رانندگان تاکسی در انتخابات و تعیین نمایندگان بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار