امام جمعه همدان گفت: داغ ۱۳ آبان ماه بر دل آمریکاییها مانده است و ترامپ می‌خواهد از تسخیر لانه جاسوسی و تودهنی ملت ایران به آمریکا انتقام بگیرد که هرگز این خواب آشفته‌اش تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 02 November 2018
امام جمعه همدان گفت: داغ ۱۳ آبان ماه بر دل ترامپ مانده است و می‌خواهد از تسخیر لانه جاسوسی و تودهنی ملت ایران به آمریکا انتقام بگیرد که هرگز این خواب آشفته‌اش تعبیر نخواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان افزود: همانگونه که رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه با حمله به کشور‌های همسایه مدعی بود که انتقام خیبر را گرفته ترامپ هم می‌خواهد انتقام تسخیر لانه جاسوسی را بگیرد

وی اظهار داشت: روز‌گاری با توکل مردم ایران اسلامی به خداوند و رهبری با تدبیر امام (ره)، نابودی نظامی‌های آمریکایی را در شنزار‌های طبس شاهد بودیم. آن هم در حالیکه، ایران اسلامی در اوایل شکل‌گیری و رشد خود بود و توان نظامی چندانی برای مقابله با این استعمار‌گر را نداشت.

امام جمعه همدان افزود: اکنون ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اتحاد مردم، به لحاظ نظامی قدرت منطقه‌ای شناخته می‌شود و آمریکای استثمارگر به دلیل نداشتن توان نظامی مقابله با ایران اسلامی، این تحریم‌های ظالمانه را در پیش گرفته، تا ایران اسلامی را به زانو در‌آورد که با تدبیر همه، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

آیت‌الله محمدی اظهار داشت: خیلی‌ها به ظاهر دلسوز این نظام هستند، اما در حقیقت به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت جامعه اسلامی هستند و مردم باید با همت و تلاش دینی خود این اتحاد را حفظ کنند و اجازه نفوذ دشمن را به اعتقادات دینی خود ندهند.

عضو خبرگان رهبری با گلایه از اینکه چرا باید کم‌کاری و بی‌تدبیری کارگزاران نظام را به نام رهبری و انقلاب نوشت، گفت: مردم باید هوشیار باشند و فریب نیرنگ معاندان نظام را نخورند. رهبری همیشه اعتراض خود به این کم‌کاری بیان و از مسئولان خواسته‌اند که برای رفع مشکلات مردم اقدام‌های اساسی را در دستور کار قرار دهند.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه دشمن در حال کار فرهنگی است، اظهار کرد: امروزه در فضای مجازی به دنبال خرد کردن مکتب شیعه و زیر سؤال بردن حقانیت تشیع هستند که در زمان امام حسین (ع) نیز این کار توسط دستگاه یزید انجام می‌شد.

طه‌محمدی با بیان اینکه امروز دشمن همان روش یزیدیان را برای تخریب تشیع و رهبر آن به کار گرفته است، تصریح کرد: تخلفات و مشکلات را به شکلی مطرح می‌کنند تا چهره دین و اولیای آن را تخریب کنند.

وی با اشاره به حادثه بزرگ عاشورا و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین، نیز گفت: باید اسلام‌شناسی و دین‌شناسی خود را با دقت در فلسفه عاشورا و حادثه کربلا تقویت کنیم و به بصیرت خود بیافزایم و به این بیاندیشیم که چرا خداوند در این حادثه خونبار، اما بزرگ، خواهان شهادت خاندان رسو ل. خدا (ص) و اسارت این عزیزان بود.

آیت‌الله محمدی با توصیه بر اینکه باید هر از چند‌گاهی خطبه‌های امام سجاد (ع) را مرور کرد تا دلایل این واقعه عظیم بر ما بیشتر آشکار شود، اظهار داشت: رسانه‌های غربی و ضد نظام جرات نشان دادن این حادثه بزرگ حضور عاشقان ابی‌عبدالله حسین (ع) را در شبکه‌های تلویزیونی خود ندارند. چرا که نابودی خود را در نشان دادن آن می‌بینند و این طوری یکبار دیگر پیام بزرگ واقعه عاشور‌ا به جهان مخابره می‌شود و مردم دنیا واقعیت دین اسلام را متوجه شده و از خواب غفلت بر‌می‌خیزند.

امام جمعه همدان در پایان گفت: فاتحه اسلام را زمانی باید خواند که کسی جرات نداشته باشد از واقعیت‌های دین اسلام برای مردم بگوید و مردم در غفلت بمانند. منبر‌ها باید جایی برای روشنگری در جامعه اسلامی باشد و گرنه به غیر از یکه تکه چوب ارزشی بیشتر ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار