به روز و مدرن شدن معماری مراکز اقامتی اگر در قالب هتل‌های چند ستاره باشد یک پیام دلنشین است برای آنکه جامعه محلی در یابند هتل تنها محلی برای اقامت گردشگران ورودی به یک منطقه نیست بلکه شناسنامه ایست برای معرفی یک شهر. 
کد خبر: ۶۷۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ 01 November 2018

به روز و مدرن شدن معماری مراکز اقامتی اگر در قالب هتل‌های چند ستاره باشد یک پیام دلنشین است برای آنکه جامعه محلی در یابند هتل تنها محلی برای اقامت گردشگران ورودی به یک منطقه نیست بلکه شناسنامه ایست برای معرفی یک شهر. 


به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی چهلمین اجلاس جهانی گردشگری، این روز‌ها اگر سری به هتل بین المللی باباطاهر بزنید در میان فضایی متمایز که چندصباحی است در حوزه گردشگری برای همدان ایجاد شده است درمیابید مدیریت هتل به همراه برنامه ریزان میزبانی از میهمانان اجلاس جهانی گردشگری که از ۲۱ آبان ماه در همدان حضور پیدا می کنند، در تکاپو هستند تا بهترین‌ها را در این رویداد بین المللی رقم زنند.

گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر با بهره‌گیری از معماری اصیل ایرانی در یکی از نقاط پر تردد شهر و در کنارمقبره شهیر شاعر دوبیتی سرای ایرانی سال هاست در حوزه گردشگری استان خوش درخشیده است. 

کمتر جشنواره، همایش و برنامه ملی و بین المللی است که گذرش به این هتل نیفتاده باشد و این برنامه‌ها و حضور میهمانان شاخص در استان موجب شده است این هتل نامی آشنا برای همگان داشته باشد. 

حالا در سال ۲۰۱۸ ردپای یک رویدادجهانی تا همیشه قرار است بر پیشانی این هتل نقش ببندد بیش از ده‌ها سال است که با ارائه خدماتی منطبق بر استاندارد‌های حوزه گردشگری #هتل_۵ ستاره_باباطاهر به عنوان یکی از مدرن‌ترین هتل‌های ایران به شمار میرود.

 از نگاه شهرام شیروانی نایب رئیس جامعه هتلداران کشور و مدیر باسابقه و جوان این هتل، گردشگری می‌تواند یک بازوی توانمند برای توسعه باشد و حال که میزبانی از چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در دستور کار است با اهتمام در تلاش هستیم ویترینی از توانمندی‌های ایران را به میهمانان اجلاس ارائه دهیم 

وی میگوید: 

هتل‌داری به عنوان اصلی‌ترین بحث در صنعت گردشگری، زمینه ساز رسیدن جامعه به توسعه پایدار و همه جانبه است. 

گردشگری به عنوان بزرگ‌ترین صنعت قرن حاضر باید مورد توجه همگان قرار گرفته و نقش آن در برنامه‌ریزی‌های کلان اجتماعی و سیاسی مدنظر قرار بگیرد.

منابع نفتی روزی به پایان خواهد رسید و مشکلاتی برای صنایع بزرگ هم‌چون خودروسازی پیش خواهد آمد، با این اوصاف تنها صنعت گردشگری است که به عنوان یک منبع عظیم اقتصادی برای قرن‌های متمادی ماندگار خواهد بود و می‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد 


در میان برنامه ریزی‌های متعدد میزبانی از رویداد‌های جهانی چهلمین اجلاس اعضای وابسته" unwto " که موجب حضور تصمیم گیران و تاثیرگذاران بین المللی گردشگری در ایران است، سیمای متمایزی از پایتخت گردشگری آسیا خواهد تونست در اذهان اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری نقش بندد که دستیابی به این مهم تنها مرهون هم افزایی برای اجرای بی کم و کاست برنامه‌های مدون است. وی نتایج این رویداد را در آینده مطلوب گردشگری همدان تاثیرگذار ترسیم کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار