نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اعلام اینکه برای حفظ فرزندان خود از دست دشمنان باید از دوسالگی افراد را موردتوجه و آموزش قرار دهیم گفت: خوشبختانه کشور ایران از استعداد‌های درخشان بسیاری برخوردار است، اما ما نیاز داریم نهادی مانند سازمان بسیج دانش‌آموزی به آن‌ها توجه کند.
کد خبر: ۶۷۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 31 October 2018

آیت‌الله طه محمدی گفت:خوشبختانه کشور ایران از استعداد‌های درخشان بسیاری برخوردار است، اما نیاز داریم نهادی مانند سازمان بسیج دانش‌آموزی به آن‌ها توجه کند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدی در دیدار با جمعی از دانش آموزان نخبه بسیجی اظهار داشت: بشر آفریده‌شده است تا هرروز با کسب علم، دانش دستاورد‌های نو به خداوند متعال تقرب جوید.

وی با تأکید بر لزوم استفاده درست از ساعات و لحظات زندگی افزود: اگر فردی امروزش بهتر از دیروز بود پیشرفت می‌کند در غیر این صورت دچار عقب‌ماندگی و پسرفت شده است.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان کرد:حقیقت این است که انسان با معرفت برای زندگی خود حساب‌وکتاب دارد چراکه علی الدوام باید حرکتش به سمت پیشرفت باشد چراکه در این صورت به جایگاه واقعی خود دست پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وقتی انسانی به جایگاه واقعی خود دست یافت دیگر مقام و جایگاه دنیایی برایش اهمیتی نخواهد داشت عنوان کرد: اگر انسان از لحظه‌لحظه زندگی خود استفاده کند آن وقت است که به جای خاک در عرش اعلی می‌نشیند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه لذت‌های دروغین و وقت‌گذرانی‌های بی‌حاصل انسان را به تباهی می‌کشاند ابراز کرد: اگر انسان قدر خود را نداند و به دنبال امور بیهوده رود آن وقت روزی می‌رسد که می‌بیند اسیر مسائل ناچیز و حقیر شده است.

محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از پیشرفت‌های ناسا در آمریکا و دیگر پیشرفت در اروپا توسط دانشمندان ایرانی رقم خورده است افزود: جوانان ما باید وقت خود را صرف علم‌آموزی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار