مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه اربعین شهادت امام حسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 31 October 2018
رئیس کانون مداحان تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری ۴۵۰ جلسه مداحی به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) طی سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، رضا حسین وزیری در جمع مبلغان و مداحان از برگزاری بیش از ۴۵۰ جلسه مداحی به مناسبت اربعین حسینی توسط مداحان اعزامی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

وزیری افزود: بیش از ۱۲۰ مداح در اربعین شهادت امام حسین (ع) به مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی شهری و روستایی شهرستان نهاوند اعزام شدند.

مسئول کانون مداحان تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و گزارش‌ها مداحان اعزامی در اربعین بیش از ۴۵۰ جلسه مداحی در مساجد وحسینیه‌ها و هیئات مذهبی شهر و روستا‌های این شهرستان برگزار کرده اند.

محمد موسی جوکار گفت: مبلغین اعزامی شهرستان تویسرکان در ایام اربعین حسینی با حضور در اماکن تبلیغی بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و مذهبی در شهر و روستا‌های شهرستان تویسرکان برگزار کردند.

وی برگزاری مراسم عزاداری، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری کلاس معارف، راهنمایی و مشاوره و همکاری و هماهنگی با هیئت امنای مساجد برای برگزاری مراسم عزاداری را از برنامه‌های شاخص مبلغین در ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار