پوستر این دوره از جشنواره با حضور مجید قناد و حسین محب اهری، چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان، ۱۲ آبان ماه در همدان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 02 November 2018
مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۲ آبان ماه با حضور مجید قناد و حسین محب اهری رونمایی می‌شود.

به گزارش تسنیم، هادی‌فیض‌منش با اشاره به اینکه مسئولان استانی و کشوری نیز در این مراسم حضور می‌یابند اعلام کرد: همچنین حدود ۶۰۰مهمان از جمله دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران در مراسم رونمایی از پوستر حضور خواهند داشت.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان تأکید کرد: شهروندان، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر هم باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند شده و در برگزاری این جشنواره سهیم باشند.

وی افزود: بر این اساس این مراسم روز شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: در این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده می‌شود و برنامه‌های شاد از جمله اجرای برنامه توسط مجید قناد، عمو حمید و ... در نظر گرفته شده است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۲۹ آبان تا ۴ آذر ماه ۱۳۹۷ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار