مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۱۲ کودک مبتلا به اختلالات رشد و مشکل غدد زیرپوشش مجمع خیرین سلامت همدان هستند، ادامه داد: این تعداد شامل پنج پسر بچه و هفت دختر بچه است.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 01 November 2018
حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه ۶۸۰ نفر بیمار سرطانی زیرپوشش مجمع هستند، گفت: ۲۷۹ نفر مرد و ۴۰۱ نفر آن‌ها زن هستند.

به گزارش فارس، شاکری‌صفت از یک هزار و ۳۸ بیمار زیرپوشش مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: ۲۷۹ بیمار مرد و ۴۰۱ بیمار زن مبتلا به سرطان زیرپوشش مجمع خیرین سلامت هستند که در مجموع ۶۸۰ نفر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۷۹ بیمار مرد مبتلا به سرطان، ۸۱ نفر مبتلا به سرطان روده و معده هستند، افزود: از ۴۰۱ بیمار زن مبتلا به سرطان ۲۰۸ نفر کارنسربرست دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ کودک مبتلا به بیماری چشمی زیرپوشش مجمع است، خاطرنشان کرد: این تعداد ۹ پسر و پنج دختر است.

شاکری از ۳۲ کودک مبتلا به بیماری قلبی، ۲۲ پسر و ۱۰ دختر خبر داد و افزود: برای ۱۹ کودک (۱۰ پسر و ۹ دختر) کاشت حلزون شنوایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ۳ کودک مبتلا به شکاف لب و کام خدمات ارائه می‌شود، گفت: ۱۹۰ بیمار جزو سایر بیماران زیر پوشش مجمع خیرین سلامت هستند.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه این افراد بیماری معلولیت جسمی و ذهنی، صرع، کلیوی، کبدی، اتیسم، سوختگی، هپاتیت، تالاسمی، cp و pku دارند، خاطرنشان کرد: به ۸۸ بیمار مراجعه‌کننده به مجمع خیرین سلامت همدان به صورت موردی کمک شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار