رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از استقرار نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی همدان در کشور عراق خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی، نیرو‌های بهداشت و درمان عضو بسیج جامعه پزشکی همدان در کربلای معلی مستقر هستند.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 01 November 2018
حمید بهرامی‌خو از ویزیت ۲۵۰ بیمار در کربلای معلی خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی بیمارستان صحرایی در همدان برپا شده است.

به گزارش فارس، بهرامی‌خو با بیان اینکه این نیرو‌ها تا ۱۵ آبان ماه ویزیت بیماران را در برنامه خواهند داشت، گفت‌: پزشک عمومی، ماما و پرستار خانم و آقا از همدان در کربلا حضور دارند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در میدان فرودگاه همدان در ارائه خدمات درمانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) افزود: از ۶ تا ۱۲ آبان‌ماه این بیمارستان فعال است تا خدمات درمانی به زائرانی که از همدان عبور می‌کنند، ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه به صورت ۲۴ ساعته پزشک و پرستار در بیمارستان صحرایی حضور دارد، خاطرنشان کرد: در هر شیفت یک یا دو پزشک همراه با ۶ پرستار به ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی می‌پردازند.

بهرامی‌خو به فعالیت سه پرستار آقا و سه پرستار خانم در این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و افزود: از بیمارستان فاطمیه، سینا، قلب فرشچیان، بعثت، تامین اجتماعی همدان و بیمارستان‌های شهرستان رزن، کبودراهنگ و نهاوند و نیز مرکز بهداشت همدان نیرو‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در کربلای معلی در منطقه شارع عباس، شارع جمهوری، گاراژ بیروت، حوالی مسجد جامع بسیج جامعه پزشکی همدان فعالیت می‌کند، گفت: تقریباً در هر شیفت ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار در کربلا ویزیت می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار