جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال نفوذ در ذهن و تخریب دیدگاه‌ها است، تصریح کرد: دشمن از دو طریق اقدام به جمع آوری اطلاعات و آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور دارد که باید با پوشش این دو نقطه، تلاش دشمنان را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۶۷۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 31 October 2018
سردار محمدرضا فرجی‌پور گفت: امروز کشورمان در موضع جنگ سایبری است و در حوزه سایبری باید به طور کامل آماده باشیم.

به گزارش ایرنا، سردار فرجی‌پور در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان افزود: تهدید‌های نظامی در کشور به طور قابل ملاحظه‌ای مرتفع شده و جنگ کنونی ساخته و پرداخته فناوری‌های نوین است.

جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور، ادامه داد: فرهنگ‌سازی، آموزش و آماده‌سازی مردم و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ استقامت و پایداری کشور از وظایف سازمان پدافند غیر عامل است.

وی اظهار داشت: رعایت پدافند غیرعامل در زیرساخت‌ها ضروری است و وظیفه دستگاه‌های حکومتی، آگاهی‌رسانی به مردم نسبت به انواع تهدیدات نوین است.

سردار فرجی پور اظهار کرد: دشمن مترصد آن است که در جامعه نفوذ کند، اما ما در مقابل آن‌ها ایستاده و خاری در چشمان آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه هشت آبان ماه سالروز دستور تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است، افزود: سازمان پدافند غیرعامل به دنبال حفظ مصونیت کشور در عرصه‌های مختلف از نفوذ دشمن است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فضای سایبری این است که سخت افزار‌ها و نرم افزار‌های رایانه‌ای از خارج وارد می‌شود که باید در زمینه خودکفایی در این عرصه تلاش کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند سایبری کشور تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب تاکید دارند که در پدافند باید از درون مصون سازی کنیم و اگر هم تهدیدی وارد شد، باید اقدامی انجام دهیم که دشمن نتواند کار خاصی انجام دهد.

سردار فرجی پور ادامه داد: بنا به فرمایشات معظم له به قدری این حوزه حساس است که حتی حق یک اشتباه را نیز نداریم و باید به خوبی در مقابل همه تهدیدات برنامه ریزی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه قرارگاه پدافند سایبری کشور ماموریت خود را برای مصون نگه داشتن زیرساخت‌ها به خوبی انجام داده است، افزود: امروز تهدید‌های زیستی و بیولوژیکی در تمامی حوزه‌ها ما را مورد تهدید قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار