مدیر امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ بااشاره به اینکه امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ با توجه به خشکسالی‌های اخیر و پایین رفت سطح آب‌های زیر زمینی، شناسایی مشترکین پرمصرف کرد، گفت: از آنجا که بخشی ازشهرستان کبودراهنگ با بحران کم آبی مواجه است، مدیریت مصرف از الزامات می‌باشد.
کد خبر: ۶۷۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 31 October 2018
باقر پورقاسمی از برخورد با مشترکین پر مصرف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، پورقاسمی با اذعان به اینکه راهکار اصلی به منظور مدیریت مصرف آب، مقابله با مشترکین پر مصرف است، عنوان کرد: درهمین راستا برخورد با مشترکین پر مصرف در دستور کار است.

پورقاسمی در ادامه با بیان اینکه در راستای مدیریت مصرف نیازمند همیاری و همکاری شورا‌ها و دهیاری‌ها هستیم، خاطرنشان کرد:متاسفانه بعضا و برخی از مشترکین از آب شرب تولیدی که با زحمت و مشقت فراوان تولید می‌شود به منظور آبیاری درختان استفاده می‌کنند که این اقدام بسیار ناپسند است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف نیازمند همکاری مشترکین و فرهنگسازی در این زمینه است، بیان کرد:یکی از وظایف مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی، نگهداری و بازسازی تاسیسات است که به همین منظور در تلاش بوده ایم با بازسازی و تعمییر به موقع در حفظ و نگهداری تاسیاسات مذکور کوشا باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه درراستای جلوگیری از هدر رفت آب و مدیریت مصرف، عملیات حفاری و لوله گذاری و استاندارد سازی انشعابات قسمتی از روستای گزل آباد بخش گل تپه از محل اعتبارات استانی توسط پیمانکار شرکت آغاز شد، اظهار کرد:تعویض شناور روستای ایستی بلاغ، خبرارخی و چاه خالق وردی (مجتماع عظیم دره) نیز در راستای مدیریت مصرف، توسط شرکت آبفار شهرستان کبودراهنگ عملیاتی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار