رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یکی از این محموله‌ها با ۲ خودروی سواری از مرز‌های غربی به همدان حمل می‌شد و محموله دیگر هم در همدان انبار شده بود؛ که سیگار‌های در حال حمل را در شهر صالح آباد شناسایی و توقیف کردیم.
کد خبر: ۶۷۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 31 October 2018
سرهنگ رضا زارعی گفت: با تلاش نیرو‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز این واحد تخصصی نیروی انتظامی استان همدان در حدود ۵۲۶ هزار و ۴۰ نخ سیگار قاچاق در همدان کشف شده است.

به گزارش تسنیم ، زارعی اظهار داشت: در این ماموریت ۱۴۰ هزار نخ سیگار از یک خودرو و ۱۳۷۸۰۰ نخ سیگار از خودروی دیگر در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیو‌ن تومان کشف و ۲ نفر هم دستگیر شدند. در ماموریتی دیگر هم ۱۵۰ هزار نخ سیگار به ارزش ۳۵ میلیون تومان در ایست و بازرسی شهید زراعی همدان کشف و یک نفر هم در این ماموریت دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۹۸۲۴۰ نخ سیگار در یک ماموریت دیگر سخن گفت و افزود: این سیگار‌ها به ارزش ۳۰ میلیون تومان در منزلی انبار شده بود که با دستور قضایی شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ زارعی همچنین اظهار داشت: ۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز هم در روز‌های اخیر در عملیات‌های جداگانه‌ای از ۲ دستگاه تانکر حمل سوخت کشف شده است.

 وی در تشریح روش شناسایی و توقیف این سوخت قاچاق بدون مجوز گفت: خودروی حامل سوخت در محور ورودی به شهر جورقان همدان شناسایی و با ۶ هزار لیتر سوخت به ارزش ۱۵ میلیون تومان کشف و توقیف شده است. در ماموریت دیگری هم ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق را در ایست و بارزسی شهید زارعی همدان با ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط پلیس آگاهی (دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز) کشف و برای هر ۲ راننده هم پرونده تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار