مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه ۲۰ آبان ماه مهمانان وارد ایران می‌شوند، افزود: ۲۱ آبان ماه افتتاحیه رسمی چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در همدان به مدت ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود و چهار سخنران اصلی شامل استاندار همدان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و رئیس هیأت رئیسه گردشگری هستند.
کد خبر: ۶۷۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 30 October 2018
حمیدرضا یاری گفت: بنابرآمار بازدید از غار علیصدر، میزان ورود گردشگران به استان همدان ۲۰ درصد افزایش‌یافته است؛ درحالی‌که در سایر استان‌ها شاهد کاهش ورود مسافران و گردشگران بوده‌ایم.

 به گزارش فارس ، یاری در بازدیدمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از دبیرخانه چهلمین اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری در همدان، اظهار کرد: حضور سه روزه دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در یک شهر یکی از اتفاقات نادر در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه مجوز برگزاری دو همایش بزرگ در همدان اخذ شده است، تصریح کرد: وزیر گردشگری کشور مالزی در یکی از این همایش‌ها سخنرانی خواهد داشت و دو کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیأت رئیسه سازمان گردشگری پیش از آغاز افتتاحیه جلسه داخلی خود را برگزار می‌کنند، ادامه داد: با برگزاری موفق این اجلاس توان سترگ استان و کشور را در برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی نشان می‌دهیم.

یاری با بیان اینکه میهمانان پیشرو و پس‌رو نیز در همدان داریم، خاطرنشان کرد: گروه پیشرو ۱۷ آبان ماه وارد همدان می‌شوند که برنامه‌های مختلفی برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از غار علیصدر، شهر جهانی سفال لالجین و باغ موزه دفاع مقدس برای مهمانان در نظر گرفته شده است، گفت: استان همدان حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ سال تاریخ شناخته شده دارد که باید به‌خوبی آن را نشان دهیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گردشگری را کلید رونق اقتصادی و حل معضل بیکاری در استان دانست و یادآور شد: در حال حاضر همه استان‌های کشور با کاهش میزان گردشگر مواجه هستند درحالی که آمار رسمی بازدید از غار علیصدر نشان می‌دهد که ۲۰ درصد میزان ورود گردشگربه استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد گردشگران، نتیجه تبلیغات همدان ۲۰۱۸ در خارج از استان به‌ویژه پایتخت بوده است، افزود: تبلیغات همدان در سایت رسمی سازمان جهانی گردشگری درج شده است که یکی از دستاورد‌های بزرگ همدان ۲۰۱۸ به‌حساب می‌آید.

* توان مدیریتی استان برای اجلاس سازمان جهانی گردشگری بسیج شده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان نیز در این نشست تصریح کرد: توان مدیریتی استان همدان برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس جهانی بسیج شده است.

علی مالمیر با اشاره به اینکه از برنامه‌های استان همدان در داخل کشور به‌خوبی استقبال شده است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده گردشگری استان به حساب می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار