مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: خوشبختانه در ۶ ماه نخست سال با کمک نهاد‌های مختلف توانستیم ۱۶۵ زندانی جرائم غیرعمد را که ۸ نفر از آن‌ها بانو بودند را آزاد کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 30 October 2018
یداله روحانی‌منش از آزادی ۱۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از این افراد به علت عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان به سر می‌بردند.

به گزارش ایسنا، روحانی‌منش در رابطه با آزادی این زندانیان با اشاره به اعتبار آزادی زندانیان تصریح کرد: با کمک نهاد‌های مختلفی از جمله بانک‌های عامل، صندوق تأمین، بیمه و خیرین مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ ملیون تومان برای آزادی این زندانیان جمع‌آوری شد.

روحانی‌منش اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون از سوی بانک‌های عامل، مبلغ ۷۲ میلیون تومان از سوی صندوق تأمین و ۱۱۴ میلیون تومان از سوی بیمه به آزادی این زندانیان اختصاص داده شده‌است.

وی با تشکر از کمک‌های بی‌دریغ مردم ادامه داد: نقش مردم و خیرین در آزادی زندانیان بسیار موثر بوده است چرا که با کمک‌های پر مهر خود حتی با پرداخت هزار تومان ستاد دیه را در آزادی زندانیان یاری کردند.

روحانی‌منش بیان کرد: در میان این زندانیان ۶ نفر به علت عدم پرداخت دیه، ۱۳۹ نفر به علت بدهی مالی و ۲۰ نفر هم به علت عدم پرداخت مهریه و نفقه به حبس محکوم شده بودند که با پرداخت مبلغ موردنظر آزاد شدند.

وی با اشاره به زندانیانی که آزاد شدند و از بند و حبس، رهایی یافتند خاطرنشان کرد: این زندانیان که به علت بدهی‌های مختلف در رده سنی ۲۰ تا ۷۰ سال حبس بودند، به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان از مردم و خیرین ابرازامیدواری کرد بتوانیم در ۶ ماه باقی‌مانده سال زندانیان دیگری را از بند رها سازیم و اگر فردی قصد کمک و یاری در این امر را داشت می‌تواند به شماره حساب ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰ و یا ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ مبلغ مورد نظر خود را واریز کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار