معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اعزام تیم پزشکی با کمک ادراه اوقاف به روستا‌های محروم خبر داد و گفت: در این زمینه داروی رایگان در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 29 October 2018
ابراهیم حسین‌خانی از برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در شهرستان ملایر همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: معرفی موقوفات، واقفان خیراندیش و مشاوره وقف در مورد موقوفات جدید از جمله برنامه‌های این ایستگاه است.

به گزارش فارس، حسین‌خانی با اشاره به اینکه هفته آخر ماه صفر مصادف با هفته وقف است، اظهار کرد: همزمان با هفته وقف بیش از ۲۰ برنامه در سطح شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی از نواخته شدن زنگ وقف در مدارس موقوفه ملایر خبر داد و گفت: همزمان با هفته وقف مسابقات فرهنگی و آموزشی با موضوع وقف در مدارس ابتدایی و همچنین مسابقه مقاله‌نویسی عمومی با عنوان وقف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تجلیل از خیران و عوامل اجرایی برپایی موکب حضرت فاطمه (س) ملایر را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در ملایر عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه در ۲۴ آبان ماه در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برپایی ایستگاه «همه وقف باشیم» در میدان امام ملایر همزمان با هفته وقف خبر داد و تصریح کرد: معرفی موقوفات، واقفان خیراندیش و مشاوره وقف در مورد موقوفات جدید و ... از جمله برنامه‌های این ایستگاه است.

حسین‌خانی یادآور شد: در این هفته سالن غذاخوری دبیرستان سیفیه ملایر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی به کمک‌های درمانی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف به بیماران صعب‌العلاج، بیماران سرطانی و بیماران خاص اشاره و اظهار کرد: در این زمینه ۱۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با دهه آخر صفر خیمه‌های معرفت با غرفه‌های مختلف در بقاع متبرکه، برگزار خواهد شد و نیز مراسم سوگواری و عزاداری در ۲۸ و ۲۹ صفر همزمان با رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های محوری هفته وقف در ملایر است.

حسین‌خانی همچنین با اشاره به برپایی موکب حضرت فاطمه‌الزهرا (س) ملایر در مسیر بهشت هاجر گفت: این موکب با کمک خیران و نیکوکاران ملایری و کمک‌های مردمی با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه در راستای خدمات‌دهی به زائران اربعین برپا شده است.

 وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۷ هزار نفر از خدمات مختلف شامل وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام و میان وعده از این موکب استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای نیت واقف بیش از ۷۰ میلیون تومان به این موکب کمک کرده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، تهیه مسابقه پاورپونت با موضوع وقف، نشست با اصحاب رسانه و... را نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این اداره در هفته وقف برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار