جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به افزایش فعالیت نیرو‌های پلیس در ایام اربعین حسینی، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات قابل توجهی را در این مدت ارائه دهیم و شاهد تصادف در جاده‌های استان نیز نباشیم.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 29 October 2018
سعید اسماعیلی از فوت ۲ نفر به علت تصادف در هفت روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: اربعین امسال به نسبت سال گذشته شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم.

به گارش فارس، اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد کاهش میزان تصادفات رانندگی در ایام اربعین حسینی هستیم، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته میزان تصادفات و فوتی‌های ایام اربعین کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در هفت روز گذشته متأسفانه دو نفر در اثر تصادف در همدان فوت کرده‌اند، گفت: عصر روز جمعه، چهارم آبان ماه در جاده گنجنامه خودرویی از مسیر خود خارج و این امر منجر به تصادف شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در این تصادف یک دستگاه سواری پژو با ۶ نفر سرنشین از مسیر منحرف شد، خاطرنشان کرد: با برخورد شدید این خودرو با گاردیل و درختان حاشیه جاده، یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

وی علت حادثه را سرعت بالای خودرو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح جاده دانست و افزود: در ایام اربعین حسینی تردد خودرو‌ها در جاده‌های همدان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار