مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه نزدیک به ۱۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی در مدارس دولتی ملایر در ۲۳۰ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند، گفت: کمبود وقت، عدم تخصص کافی و کمبود وسایل کمک آموزشی از اهم مشکلات کلاس‌های چندپایه است.
کد خبر: ۶۷۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 29 October 2018
هادی سلگی از آغاز توزیع قرص‌های آهن و ویتامین در مدارس ملایر خبر داد و گفت: مصرف این‌گونه قرص‌ها در مدارس به عنوان مکمل‌های تغذیه‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا،سلگی درباره نحوه توزیع و گروه‌های سنی که این قرص‌ها را مصرف می‌کنند، یادآور شد: قرص‌های آهن برای مدارس دخترانه و قرص‌های ویتامین برای مدارس پسرانه متوسطه استفاده می‌شود.

وی افزود: مصرف به موقع و به مقدار درست که توسط مسئولان بهداشتی تجویز می‌شود، نقش مفیدی در ارتقاء سلامت دانش‌آموزان دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه به افتخارآفرینی معلمان ملایری در ۲۱ و یکمین برنامه معلم پژوهنده (اقدام‌پژوهی) اشاره و اظهار کرد: معلمان پژوهشگر ملایری، ۴ رتبه برتر استان را به دست آوردند.

وی بیان کرد: پژوهش و تحقیق رکن اساسی پیشرفت و تعالی آموزشی در همه زمینه‌هاست و ترغیب و تشویق معلمان در این زمینه موجب ارتقاء و بسترسازی، دستیابی به علوم و فنون جدید را برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

کمبود وسایل کمک آموزشی در کلاس‌های چندپایه

وی یادآور شد: هدف از تشکیل کمیته راهبردی کیفیت‌بخشی، افزایش بهبود کیفیت آموزشی است و برای موفقیت لازم است بانک اطلاعاتی از همکاران این کلاس‌ها داشته باشیم.

سلگی افزود: ۱۲۰ آموزگار در کلاس‌های چندپایه کار می‌کنند که نزدیک به ۲۰ درصد آموزگاران ما را تشکیل می‌دهند، پس لازم است کلاس‌های کارگاهی به صورت تخصصی برای آن‌ها برگزار شود.

وی تأکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آموزگاران باید منجر به تغییر در آموزش شود و لازمه این کار داشتن اطلاعات کافی از وضعیت گذشته دانش‌آموزان چندپایه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار